Нюанси декларування доходів у 2018 році

Деталі

1484653486 deklЗ першого січня 2018 року розпочався новий етап подання електронних декларацій, який триватиме до 31 березня включно. Як перевірити термін дії та працездатність електронного цифрового підпису? Як правильно внести замінити ? На ці та інші питання надає відповідь начальник Бобровицького бюро правової допомоги Інна Овдій.

Для своєчасного подання щорічної декларації не затягуйте із підготовкою до останніх днів, оскільки всі пам’ятаємо про негаразди з роботою Реєстру в минулому році.

Якомога раніше з’ясуйте чи дійсний ваш електронно-цифровий підпис. В разі необхідності, отримайте новий ключ. Заміна ключа: при вході до Реєстру обираємо файл з новим ключем та вводимо пароль до нього, обираємо позначку «Я загубив/змінив свій приватний ключ». У новому вікні відкриється стрічка, де треба вказати свою електронну пошту, на яку буде надісланий лист із посиланням, куди необхідно перейти.

Після цього, повторно обираємо новий приватний ключ, вводимо пароль до нього та тиснемо кнопку «Змінити ЕЦП». Якщо ви зробили все правильно, на вашу електронну пошту прийде лист із повідомленням про розгляд заявки. Зміна ЕЦП відбувається протягом 1 доби в робочий час. Про успішну зміну ключа на вашу пошту повинен надійти відповідний лист. Якщо такий лист не надійшов, через добу спробуйте зайти до Реєстру з новим ключем.

Наступним кроком буде перевірка чинності вашої електронної скриньки. Якщо у вас змінилася електронна поштова адреса, за допомогою ЕЦП авторизуйтесь в Реєстрі, у вкладці «Мій профіль» оберіть кнопку «Змінити контактні дані», у полі «Новий E-mail» зазначаємо нову електронну адресу та натискаємо кнопку «Змінити E-mail».

На нову поштову скриньку надійде лист із посиланням, куди треба перейти. Повторно здійснюєте вхід у Ваш персональний кабінет та перевіряєте вкладку «Мій профіль». У полі «E-mail» повинна бути зазначена вже змінена електронна поштова скринька.

Хочу нагадати, що особи, які подавали декларацію в 2017 році, але протягом минулого року звільнилися чи припинили таку діяльність і станом на 01 січня 2018 року не перебували на посадах, зайняття яких передбачає подання декларації до 01 квітня 2018 року мають подати декларацію за підсумками минулого року. Такий документ подається за 2017 рік з позначкою «Після звільнення».

Слід пам’ятати, що декларанти, які одноразово отримали дохід чи придбали рухоме або нерухоме майно, вартість якого перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб станом на 01 січня поточного року, в десятиденний термін мають подати повідомлення про суттєві зміни в майновому стані. В 2018 році прожитковий мінімум станом на 01 січня встановлений в розмірі 1762 грн., отже при отриманні суми чи придбанні майна на суму більш ніж 88100 грн., навіть якщо це заробітна плата, потрібно подавати повідомлення про суттєві зміни в матеріальному стані.

За отриманням консультацій та захистом своїх прав звертайтесь до Бобровицького бюро правової допомоги (м.Бобровиця, вул.30 років Перемоги, б.13 або за телефоном (04632) 2-14-41.), Ніжинського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги (м. Ніжин, вул. Богуна, 8 (3-й поверх) або за телефоном (04631) 7-16-15). Єдиний телефонний номер системи безоплатної правової допомоги 0 800 213 103.

   
© 2015 Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Чернігівській області | При використанні матеріалів сайту посилання обов'язкове
Розробка: Троценко Сергій | [email protected] legalaid.gov.ua